دخترانه ترین ها

دخترانه ترین ها

وبی برای دخترا
دخترانه ترین ها

دخترانه ترین ها

وبی برای دخترا

مطلبی درباره با حجاب

سلام . امروز میخوام درباره با حجاب صحبت کنم . من حجاب را دوست دارم و همیشه حجابم را رعایت میکنم . به نظر من همه قشنگن ولی با حجاب

زیباتر میشن .حجاب مثل صدفیه که از مروارید درونش محافظت میکنه . شهدا برای نگهداشتن نماز و حجاب و چیزای دیگه جنگیدند و به شهادت رسیدند .

اما در ایران بعضی ها این را نمیدونند و یا اگه هم میدونند بهش اهمیت نمیدن . من برای شهدا از ته دل احترام قائلم و برای ادامه دادن راهشون حجابم را

رعایت میکنم . خیلی ها میگن با حجاب گرممون میشه اما باید بگم گرمای آتش جهنم از این گرما بیشتره و به نظرم گرمای حجاب لذت بخشه و بهمون یاد آوری میکنه

ارزشمون خیلی بالاست و با حجاب زیباتر از همیشه شدیم . حجاب را فقط با چادر رعایت نمیکنن بلکه با مانتوهای خوب و مناسب ، روسری و یا شال مناسب رعایت میکنن.

البته با آهنگ نخوندن و انجام ندادن کارهای جلب توجه کننده هم رعایت میکنیم . حجاب ما را از تیر نگاه های آلوده به گناه نجات میده و نمیزاره این جور نگاه ها بسوی

ما باشه . چند تا نکته دیگه هم بگم که قانع بشید بی حجابی چه عوارضی را در جهنم به همراه داره .

آرایش کردن و آراستن خود برای نامحرم : در جهنم مجبور میشید از گوشت تنتان بخورید .

بی حجابی و بیرون گذاشتن مو از روسری یا شال : آویزان شدن با موهای در معرض دید قرار گرفته .

امیدوارم با این مطلبی که گذاشتم بتونم فرد بی حجابی را با حجاب و مومن کنم . مرسی از توجهتون .

نظر فراموش نشه عزیزان .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.